If you ain't here, I just can't breathe

Snö i april? Borde det inte vara vårväder vid den här tiden. Skulle passa mig mycket bättre.

Idag vaknade jag tidigt, som vanligt, knallade upp och fixade lite grejer. Sen runt 8 var det dags att tvätta så fixade de sen gick jag iväg för att träna. Gick segt idag, men de får de faktiskt göra på en lördag. Träffade mimmi som jobbade också, alltid lika trevligt :) När jag kom hem ringde Malin och vi gick ut på en promenad i snöovädret.. den blev dock inte så lång eftersom det blev kallt och blött, men imorgon blir det en längre promenad.

Gick hem till mor och far förut för att ge de ett vin från micke och mig som tack för lånet av bilen, vilket de blev glada för :) Sen skjutsade pappa hem mig och tyckte jag behövde någon mat till kvällen eftersom jag skulle vara själv så han köpte donkan åt mig den snällingen :) dock andra gången denna veckan, fy!

Nu ska jag fortsätta äta min goda vindruvor och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0