Rastlös tisdag

Är du kär? Om jag är :)
Är du trött? Inte de minsta, mest rastlös.
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du ressugen? Klart
Är du skolsugen? Inte de minsta
Är du festivalsugen? Jaaaa
Är du alkholsugen? Inte just nu, men på lördag hoppas jag på de
Är du saknad av nån? Förhoppningsvis
Smeknamn? Jaao
Hur många timmar sov du inatt? Inte värst många
Vilken film såg du senast? Ratatouille
Vilken internetsida besökte du senast? Google
Vad sa du senast till vem? Ha en bra dag, älskar dig - till micke imorse
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Micke, vad de stod är en annan femma ;)
Vad gjorde du i förrgår? Mysis med älsklingen
Vad har du gjort idag? Typ ingenting, är sjuk och rastlös
Vad såg du senast på tv? Rachel Ray
Senaste köp? Glass igår
Vad har du på dig nu? Mickes mysiga tröja och mina pyjamasshorts
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Jajemen
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? Ooja
När sjöng du senast? Igårkväll
Vad gör dig lycklig? Famljen och vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0