Sad Songs for Dirty Lovers

äntligen äntligen fredag. Bara 3 timmar kvar innan jag kan knalla hemåt, men innan de har jag en halvtimmas lunch, lyx!
Helgen kommer nog bli ganska så lugn. idag ska jag träna, sen ta de lugnt framför tv. Känner att det är välbehövligt. Sen imorgon blir de upp för att tvätta, kvällen får vi se vad den bjuder på.

Igår jobbades de till sex, sen hem för att byta om för träning. Träffade mimmi, så vi slog ihop oss och tränade tillsammans, mycket bättre :) Sen blev det hem och mysa med baby!

Inge bloggsugen idag känner jag, vilket jag aldrig är nuförtiden.


88888-290

Kommentarer
Postat av: ingrid

ååååh, min lilla älsklings-astrid!!!! hihi ;)

2008-05-12 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0