Bio.


igår blev det mys och bio med älsklingen. vi firade 5 underbara månader :)
Kollade Happy feet, såå skön film. haha!
sen åkte vi hem hit och bara tog de lugnt..

imorse försvann han igen den där snyggingen. tycker inte om när du åker ifrån mig på morgonen sådär :( blir så kallt och ensamt..
idag har jag inte mått bra, massa ont i halsen. tror jag börjar bli sjuk. & NEJ, det vill jag inte!
imorgon är det en kort dag som tur är, MEN.. jag har prov. och kan ingenting. blää!

Snart är de jul, men ingen julkänsla har man ännu. och på lördag ska jag jobba. förstår inte varför man har öppet dagen innan julafton, men men.. jag tjänar ju på de :)

Nej, nu ska jag plugga. ZzZzZzZzzZzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0