god jul


julafton idag då, kommer bli en så mysig dag :)
imorse låg jag och kollade på massa barnprogram, sen strax före nio kom pappa upp och sa att det var frukost.. gick ner, så hade de dukat så fint framför tv:n med gröt och smörgåsar. mumma! åh, älskar julen.. allt är så mysigt och alla är så glada!
Men nu vill jag bara träffa min plutt, känns som evigheter sen jag såg honom :( får träffa han sen iaf, byta julklappar & mysa :)

igår jobbade jag, eller jobba & jobba. var högst 10 pers på statt! haha.  satt i entrén så de var ju inte direkt så mycket att göra om man säger så. men alla drog innan 1 så vi stängde. & eftersom de var julafton då så fick alla en varsin drink av rami. inte illa inte illa :) hah, vilken goding han är den där!
sen kom mamma och mötte mig och vi tog en promenix hem.


GOD JUL ALLA! hoppas ni får en toppen dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0