it's been a while.


Julafton var helt underbar! Började med att delar av släkten kom, vi åt massa mat & bara myste. Kollade sen på tv och väntade på att Marcus skulle sluta jobba vid 9. Älsklingen kom hit runt 7 halv 8, & var sedan med vid julklappsutdelningen som var senare än vanligt iår. fick massa fina julklappar! Men de finaste fick jag av älsklingen, så underbar är du! :)

På juldagen for vi hem till farmor för att äta, som tur var slapp vi julmat! åt massa annat gottit. På kvällen blev de jobba. Började halv 8 och kom hem 5. puhh! jobbig kväll vill jag lova. det var tjockt med folk överallt, och man fick se både det ena och de andra.. de är inte alltid jag förstår hur folk tänker men jag ska inte lägga mig i!

igår drog jag och baby (Malin) till sthlm. gick runt där en heldag så man var rätt slut när man kom hem.. men fick åka hem till min plutt och lägga mig på hans bröst och bara mysa. då mår man som allra bäst vill jag lova :)
& jag saknar honom redan även fast jag bara varit ifrån honom i 1 ½ timma. Men efter han slutat jobba ska vi ner på stan och fixa med våra armband ♥


LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0