ont i halsen

ja, usch. har jätteont i halsen.. kan knappt svälja :/ har legat vaken nästan hela natten, men det är mysigt att bara ligga och kolla på älsklingen när han sover också :)
Ska snart iväg till skolan, ha religion. sen är de avslutning i idrottshallen, men skippar nog det & drar med malin och emma till kd istället.

Sen ska jag bara hem och ta det lugnt. laddat hem massa nya filmer som jag tänkte att jag & min skrutt ska se. om han nu vill!?

kommer bli en konstig jul iår. på fredag ska vi tjejer ha julbord, så då kan jag inte fira lite med familjen,
& på lördag ska jag jobba och sen på julafton jobbar marcus.
så vi kommer aldrig få vara hela familjen samlade! :/ & de suger!

jeje, ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0