SPÄNNANDE..

jo, minst sagt.. julkalendern är att spännande iår ni.
Men tänk om de kunde få snöa istället för att regna ändå, då hade de varit sjukt mycket snö nu, men icke!
idag har jag bara två lektioner, sen ska vi se "the king".. alla säger att den är skitbra så de ska bli kul att äntligen få se den :)
annars idag blir de lugnt, ska hjälpa mamma lite här hemma för imorgon är de begravning. & jag längtar inte precis.. åh, min lilla morfar ;/
Men imorgon fyller ju Bejan år också, så man får hålla humöret uppe under dagen ändå, försöka iaf :)

igår kollade jag och älsklingen på hans lillebror när han spelade klasshandboll. riktigt duktiga, de vann alla sina matcher. en sötare unge får man leta efter, lik brorsin :)
Sen åkte vi hem, åt macker och somnade på soffan.. SÅ MYSIGT!

Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0