true love never dies,

nej,  verkligen inte. det kommer alltid vara du & jag älskling. min lilla gosnos :)
hoppas jag får träffa dig en sväng idag & pussa en massa på dig. åh!

idag har jag varit flitig, hunnit med en massa!
efter att älsklingen hade åkt runt 6 imorse började jag baka julgodis.. sen tog jag mig en sköön promenad för att återvända hem där de väntades städning.
städat hela övervåningen. DUKTIGT! sen runt 10 gick jag ner mot stan och köpte klart de sista julisarna, kom hem lagade mat åt min slöa bror fick jag göra, och mig själv då såklart. nu väntar jag bara på att pappa ska vakna (han har jobbat natt) så vi kan åka ut och köra lite biil.. ska handla sallad och lite så också :)

kommer bli så mysigt ikväll med alla tjejerna :)

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0