Helgen

Helgen har faktiskt varit riktigt lugn, skönt det med ibland.
I fredags hade jag körlektion på morgonen, gick sen hem för att åka ch hälsa på mofar som ligger på sjukhuset. ååh, han ser så hjälplös ut när han ligger där, vill bara ta med han därifrån och ta hand om han :( Efter det åkte jag hem till sundbladh, fixade lite med en av kims presenter, ett kollage! Så senare på kvällen blev det att dra hem till kim, blev tidigt och lugnt för mig.. hade inte ekonomi för att haka på till arena så det fick bli att gå hem istället. Så kom älsklingen lite senare :)

I lördags runt 12 kom sandelin och hämtade mig för att åka till uppsala. Har aldrig varit där så de var lite kul. kom dit runt 3, fixade upp de som skulle upp, sen gick vi till donkan och käka. runt 7 började "Ihuvudet på Bergqvist och Sauk". skitroligt var de! skakade hand med kjell bergqvist (polisen i smala sussie) och stefan sauk, deni! ;d Kom hem runt halv 2, mötte älsklingen och gick hem till han och sov. mysis :) På söndagen skulle jag på kalajs hos min moster, de var som vanligt, lite tjatigt från vissa håll, men mycket trevligt. åkte hem till älsklingen sen och åt pizza. JAG ÄLSKAR DIG!

4 månader i lördags, de ska firas någon dag.. kanske nästa helg. snart hoppas jag iaf. du är de bästa som finns. TACK! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0