höhö,

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från toaletten bredvid som sa:
- Hej, hur mår du?
(Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade: )
- Jo då, jag mår väl bra.
Och den andra killen svarade:
- vad gör du för någonting då?
(Vad var det där för någon fråga tänkte jag men svarade: )
- jo, jag är ute och åker med bilen lite.
(Det enda jag hade i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå däeifrån när jag hör mannen i båset bredvid ställer en ny fråga. )
- Kan jag komma över till dig sen?
(Hmm, tänkte jag det där är också en konstig fråga. Hövlig som jag är så svarade jag ändå: )
- Njae, det ska komma några från jobbet senare så det går nog inte så bra idag..
Då hör jag killen bredvid mig nervöst säga:
- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon jävla idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig.


mohahahha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0