IDAG..

har jag varit och tränat med min babe, PETRA.ja, de gick ju som de gick.. vi var lite slöa idag, men de är skitsamma ;) annars idag har jag inte gjort så mycket, suttit och pratat med marcus och magnus i några timmar. hehe.
imorgon har vi prov, uääk! de får gå som de går känner jag men ändå inte. vill få bra på de här. Ska försöka ta tag i pluggningen nu snart, men först ska jag göra en cheesecake åt mamma :)
måste fixa present till marcus imorgon också, eller om jag kanske ska ge de när han fyller istället.. tror de får bli när han fylller, roligare då! Men på söndag kommer släkten hit och firar han iaf. & själv ska man jobba lördag och söndag, fast bara en liten stund. Skulle ha jobbat lördag kväll också men känner att jag inte riktigt klarar de efter de som hänt.

men men, tack & hej för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0