LÖÖÖÖV,

Detta har kännts som en mycket lång dag faktiskt, vem kunde tro att klockan bara är halv 6.
Började med att jag hade körlektion imorse, & de var skitkul! vill bara köra mer och mer :) Sen var det dags för religion.. konstigt nog så var det typ ingen där, bara ett fåtal. alla andra var på rättegång så. Men jag satte mig och skulle försöka göra klart alla frågor på datorn, & precis när jag skulle skicka de på mejlen så försvann ALLTING. så nu måste jag göra om allt igen, känns lite surt.. men men, den måste göras ;P

Traskade hemåt för att äta osv. sen ringde petra & vi möttes på stan runt 3. Kollade runt lite efter present till Kimpan.. Sen kom Sundbladh och hjälpte oss att hitta den perfekta presenten. skitsnyggt :)
Petra & jag drog sen hem till henne, kollade på massa kort & pratade. Du är allt bra go du gumman!
Känner mig slööö, orkar inte öra nått känner jag. Ska ladda hem OTH så jag kan se de sen. :)

Älskar mig lilla snuttis mest av allt, du är bäst! & mina tjejer, ni är helt underbara ♥
Jag är lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0