LOVELY


Helgen har varit en riktig myshelg. Började med att jag & älsklingen hade de MYS i fredags. Kom hem till honom på kvällen så hade han gjort de suupermysigt. åh, min lilla romantiker :) älskar dig så himla mycket.
På lördagen var jag med älsklingen på dagen, sen på kvällen drog jag & petra upp till mimmi där wiklund och jimmy var. kollade på en skräckfilm, som inte alls var speciellt äcklig :P
men hade de bästa sällskapet, och de är ju de som räknas. ♥

Söndagen blev lugn. hade kalas hemma för brormin fyller på onsdag, så älsklingen & jag var hos mig heladagen.. åt en massa mat & fika :) senare runt halv 8 åkte jag upp till johanna för att ha myskväll.
Ni är så underbara mina tjejer ♥



88888-89





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0