TORSDAG,

ÄNTLIGEN! Idag kommer nya oth, så de måste jag kolla. om de nu kommer, de hade inte kommit imorse så får hoppas på att de finns där när jag kommer hem :)
annars idag får de nog bli lite lite plugg. måste börja skriva på svenska redovisningen så jag slipper göra den på söndag.. få det är ju min & älsklingens mysdag.
Imorgon har vi ekonomiprov, internationell ekonomi.. det går inte dirkt att plugga så mycket inför provet.. vi skulle få ha med böckerna under provet, hmm? aja, ett plus för oss så ;p
Igår fyllde brormin 20, GRATTIS, så familjen var ute & åt och gav han massa presenter. vill också fylla 20 juu! Sen körde jag hem till älsklingen där vi kollade på O.C och bara myste!
Har körlektion vid 11 sen, direkt efter det ska jag & bergan iväg och träna :) PERFECT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0