yeeey,

aaaah!
sitter i skolan, har svenska, har min lilla petris bredvid mig. vi har de SÅÅÅ kul tillsammans! ;) Snart är de dags för psykologi sen är de slut på denna skoldag. Blir att köra bil med pappi sen, ska ringa malin sen ocså och se vad min gumma gör. åh, lila sixten fyllde år igår, så kastrerade de han på samma dag.. den lilla stackarn.
Snart är de helga igen, inte långt kvar hörrni. På fredag blir de att va med älsklingen, och på lördag tänkte alla vi tjejer hitta på något myspys :) åh, älskar mina tjejer mest av allt. ni är för underbara!
Har planerat massa idag i skolan, kanske kan bli en lite tripp till ayia Napa, får hoppas på de. verkar som om nästan alla i klassen ska med, även killarna, underbart!
Nu är nyår nästan planerat också, skönt! De kommer bli så himla roligt. iår blir de att fira nyår hos bejan, heja bejan! haha. Får ta en dag alla tjejer och planera lite mer ingående på hur dagen/kvällen ska se ut. :)
Men allt blir ju helt underbart när alla mina tjejer är samlade :)

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0