you´re the one my heart beats for,


Nu märks det att vintern börjar närma sig med små steg, bara snön som fattas ni. kylan finns redan.
men det värsta är att det är regn och rusk ungefär varenda dag. Men man ska inte klaga, det finns värre saker.

igår åkte jag och skrutten till karlstad efter att han jobbat klart. Känns konstigt att det redan är mörkt vid 4 tiden, man skulle kunna tro att klockan var 10 eller nått.
Denna gång gick de galant att hitta ända till karlstad och parkering fick vi direkt ;) sen gick vi runt och strosade där ett tag, båda hittade lite grejer. & älsklingen hittade jättefina kläder!
Sen skjutsade han mig direkt till Johanna där malin, wiklund, petra, sundbladh och johanna var. Höll på och fixade tårta, kladdkaka och allt vad det nu var. Vi skulle fira Kimpan där uppe. SÅ runt 8 ringde emma, och hon, malin, johanna och petra åkte till Kim för att kidnappa henne upp till johanna.
Jag och de båda Sarorna var kvar uppe hos Johanna och fixade lite.. sen kom de tillbaka med en förvirrad Kim. Sara stod beredd för att spruta grädda i ansiktet på henne, medans vi gömde oss i rummet. Alla hoppade fram och Kim såg lite halv rädd ut, men sen satte vi oss för att hugga in i godsakerna. :)
Riktigt trevligt faktiskt. & på fredag blir det somsagt att gratta kim engång till, men då med presenter :)

Sen skjutsade jag hem wikkan och åkte vidare till snutte som låg och sov, men fick lov att gå upp för att jag skulle komma.. förlåt :) så blev det lite mys innan vi skulle sova. åh, är så underbart att sova bredvid min älskling, men känner sig som en prinsessa. ♥

idag var det dags för nationellt svenskaprov, som inte gick sådär värst bra. orkar inte bry mig så mycket heller faktiskt. Min starka sida är inte att skriva, så de får bli som de blir med det.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, tagit de lugnt mest.. tänkte att jag skulle ta mig en promenix sen, och invänta farmin så jag kan få köra lite.
Sen hoppas jag på att få mysa en massa med min snutt, om nu de går för sig!? :)

Älskar mina tjejer mest av allt, & min skrutt såklart. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0