Microsoft word


...är ju inte alltför roligt att jobba med. böörjar bli liite tröttsamt!
Efter denna lektion är det lunch, sen börjar vi 13:15 igen med prov, svenska. Eftersom jag inte varit flitig och pluggat så kommer även detta prov gå baj.
Funderar på att dra hem nu efter lektionen som sluta 11 och plugga lite, så man iaf har ett hum om vad det handlar om.

Senare idag ska jag ut och köra lite med pappsen, sen bara ta de lugnt. Hoppas på att få träffa älsklingen.

jag måste vara väärldens lyckligaste.
Har såna underbara vänner så det finns inte, ni får dagarna att gå så mycket lättare. försår om alla är avundsjuka på mig som har alla de bästa omkring mig.
Sen har jag min skrutt som är hur underbar, söt & go som helst. älskar dig!

Och imorgon är det den stora dagen för min lilla tös som fyller 18 :) & det ska firas, kanske festa imorgon med henne, och sen i helgen.
Men även på onsdag är det en stor dag, 3 månader med älsklingen ♥



Puss & hej pårej.

Kommentarer
Postat av: laj

ok, I wont ;P

2006-10-16 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0