PAUS


tänkte att jag skulle ta mig en paus från allting,
fast det är de enda jag gjort typ..


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: GLAD!
Favoritgodis: hmm, vet inte riktgt.
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding, fast de kallar jag inte ens mat.
Kläder just nu: mjukis och en vit tröja
Musik just nu: Something corporate - I want to save you
Hur många kuddar sover du med: 2, fast har massa fler i sängen
Favoritväder: sol och varmt om de är sommar och snö om de är vinter.
Morgon- eller nattmänniska: Båda
Kommer du ihåg din första kärlek: Klart
Tror du på mirakel: Ojaa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 2.
Bio eller promenad: Båda
Stjärntecken? Lejon
Pizza eller hamburgare? hmm..
Skriver du dagbok? Jajemen.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? det återstår att se.
Stökigt eller välstädat? beror på om mamma varit i farten.
Gillar du att sjunga? verkligen inte, men bara i duschen
Anser du att du är stark? Starkast!
Brukar du sola? jovars, de händer
Kaffe, te eller inget? inget
Idag: Skolan, regnig hemfärd, & nu saknar jag min skrutt.
Igår: mys med älsklingen och skolan.
I förrgår: lbdfödfg
Imorgon: en lektion, sen plugga.
Favoritmånad: venne
TV eller film: jadu.. svårt.
Bok eller tidning: Tidning
Kramas eller pussas: BÅDA!
Öl eller vin: bläää
Förhållande eller singel: stadigt förhållande
Kärlek eller vänskap: Både ock såklart!
Glasögon eller linser: linser
Restaurang eller hemlagat: hemlagat tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0