SATURDAY


känner mig mycket duktig nu, sitter och skriver lite på projektarbetet..
hade inget bättre för mig när jag kom hem vid sju, så jag tänkte varför inte sätta sig med detta en stund?
så så fick de blir, och nu har jag faktiskt kommit en bit, känns skööön!

igår kom malin hit så färgade hon håret på mig och jag tog ut hennes löshår, sen kollade vi på idol..
senare åkte vi till Lina en sväng, där hon, sara, emma och josse var så kollade vi vidare lite på idol, 
sen blev det att åka vidare till donkan för malin vart hungrig så vi tog driven där :)
Vdare till öhrström där nicke, örat, abul och jari satt och rökte vattenpipa.. där satt vi och prata bilar & grejer, sen skjutsade malin mig till älsklingen där jag somnade mycket gott. ♥

ikväll blir de party, ohyeees! Men först ska jag med emma ner på stan :)






hold on to what you hace, 'cause you never know when you might lose that special 1.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0