This boooy


jag är helt klart omringad av de mest underbara människor man kan hitta på denna jord.
världens bästa mamma & pappa, & för att inte glömma bror. Sen har vi ju alla mina små tjejer som är guld värda! Ni förgyller mina dagar, både i skolan & annars. & alla grabbar får man ju inte glömma heller, som kommer med all glädje & skratt! :)
Sen finns ju min lilla snutt också, som jag absolut inte skulle klara mig utan. Du betyder såå mycket för mig, så du vet inte! alltid du & jag :) ♥

Imorse var det dags för skola igen då, sov hos älsklingen och skulle gå hem därifrån imorse när han åkte till jobbet vid typ 7. & de var svinkallt ute och jag hade bara tröja, så det fick bli att springa hem, det blev faktiskt rätt så varmt & skönt ;p
På håltimmen var tjejerna & fikade på blå valvet, satt där och pratade skit i ungefär 2 timmar. MYSIGT! :)

Idag blir det nog en lugn dag, har så ont i magen :/ oså måste jag börja ta tag i projektarbetet..



Franz Ferdinand - This Boy.mp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0