what's in it for me?



kort dag i skolan idag, så det blev inte mycket gjort där inte. Började med ekonomi, vilket är mycket slappt samtidigt som vi har mycket att göra.. Men vi får ta allt ansvar själva vilket kan bli rätt jobbigt i längden, plus att vi gör typ 6482364 saker samtidigt & jobbar aldrig klart med en grej utan börjar med andra medan vi redan gör ett arbete.
Sen hade vi relgion, men alla våras anna, där vi skulle kolla på film.. mm, vilken film sen. den funkade ju inte. vi har bara sett typ hälften av den, eller lite mer kanske.. sen började den hacka & ha sig. men jag tror madde fixade de där så vi ska få se klart den imorgon ;) spännande nu ju.

Nu har jag nyss dammsugit åt mammisen, & lagat mat till mig själv. skulle egentligen göra åt marcus också, men han sover som vanligt så jag orkar inte väcka honom... så nu tänkte jag sätta mig & skriva lite på projektarbetet, men jag vet hur det kommer sluta.. antingen så fastnar jag framför tvn eller något annat på datorn.. gaah!



long time ago



I'm a fool without you baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0