words for you


i lördags blev det att jobba, kul men stressigt. Men jag hade ju lilla maddisen som satt & höll mig sällskap en sväng :) var sååå sugen på att festa när man såg alla andra fulla människor.
Så till helger blir det att ta sig några glas, måste ju med petra ut ;)
Efter att jag slutat, runt 03:30 tiden, skjutsade sanna mig till älsklingen där jag somnade mycket gott :)

JAG HAR KÖRT BLAND TRAFIKEN, helt lycklig var jag igår. haha, var ute och körde med pappa och det gick ganska så bra faktiskt.. sen var vi och handlade en sväng :)
sen kom skruttnutten och hämtade mig & vi åkte hem till honom. Skulle kolla på Da vinci koden, men det var omöjligt att inte somna.. låg så mysigt & skönt på hans bröst. ååååh :)

Prov idag, kommer gå sådär va. inte pluggat nå värst, men men life goes on ;)






i don't think you'll ever realize,
just how much you've touched my life
. ¬

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0