you are my dream.



... just nu sitter jag och äter gröt, kollar på top model och lyssnar på lite musik!
väntar på att sing a long ska börja, sen ska jag iväg och jobba. :)
idag har jag varit med älsklingen, sen kom min lilla snutta nathalie och min kusin hit.. så vi fikade och satt och pratade en massa.
Sen ville jag ut och övningsköra, men NEJ, självklart så var det ingen av mina föräldrar som orkade eller hade tid.

gårdagen spenderade jag med skrutten. skjutsade först krille och tommy till kd sen åkte vi och köpte pizza sen vidare hem till han för att kolla idol :) Sen myste vi heeeeela kvällen, & det var helt underbart!

Morgondagen ser inte ljus ut för mig.. måste verkligen plugga :/ prov på måndag och jag har inte ens öppnat boken, känns inge vidare!




Saosin -you're not alone.mp3

Kommentarer
Postat av: Johanna

duuu jag har inte ens några böcker,
så var nöjd ;)

2006-10-15 @ 17:38:47
URL: http://www.mainstream.blogg.se
Postat av: lajnus

sluta härmas!

2006-10-16 @ 00:31:32
URL: http://linusisonfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0