always love




you´re the sunshine in my life, that chase the rain away.

ibland tänker man lite extra på hur mycket alla betyder för en egentligen. & hur rädd man är att förlora de.
& allt prat om att det är sista året på gymnasiet skrämmer mig, vad ska jag göra efter studenten? vart tar alla vägen?
det är då många fyllar & börjar jobba osv. och man "förlorar" många vänner, även dom närmsta.
Men man får leva i nuet & ta vara på alla dagar med vänner :)
kan ju tillägga att det finns en vän som jag saknat extra mycket, om han nu vill vara min vän!?


snart ska jag ut & köra lite med pappa, sen ska jag hämta min cykel och kläder hos malin :)
senare ikväll är det tvn som gäller, kanske ska klippa snutten också.. hur nu de ska gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0