as lovers go


Idag har det varit en slapp dag, inte gjort många knop inte.
Började dagen med att vakna bredvid min sötnos som skulle upp tidigt för att jobba, sen åkte jag hem, fixade lite oså.
tjugo över åtta var det dagt för skolan, religion. Där gjorde vi inte så mycket, satt mest och diskuterade lite med anna. så fick vi slutade 20 minuter tidigare, så min skoldag slutade 09:30 idag :)
Båda ekonomilektionerna var inställde eftersom kjellan var på mässan ute i tennishallen.. så dit skulle vi & checka läget. Så vi trampade ut dit & kolalde runt lite sen åkte alla hem.

var på stan en svänga med emma, sen träffade vi mimmi som man typ aldrig får se länge :/
& nu sitter jag och väntar på att plutten ska komma så vi kan mysa :)






It's so crazy how it'd make my week just to hear them mention your name
Is it so hard to understand how you have my right in the palm of your hand?
you're first and foremost, you're always on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0