dagar jag saknar..


känns som om veckorna går så fort, hinner inte riktigt med. inte för att det är dåligt men..
skolan är ganska slapp än, gör inte så jättemycket. kommer väl komma lite prov snart kan jag tänka mig! men det är bara att bita ihop nu sista året, sen är man fri. Fast ändå känns de tryggt att gå till skolan varje morgon, man behöver aldrig oroa sig för jobb & allt det där som kommer sen.

när man tänker tillbaka på högstadiet får jag nästan ångest. vart tog alla vägen?
Folk flyttade lite hit & dit, men de flesta bor eller går i kd.. Det är ju inte direkt så att man träffa dom dagligen eller pratar med dom. känns konsigt att man kan tappa kontakten så fort med personer man gått i samma klass som i 3 år, & endel även längre. Hur kommer det då bli efter studenten? vill inte ens tänka på det..

Tur att jag har alla mina goa tjejer&killar, & min lilla pojke. utan er vore man inte mycket. Även blan dessa finns de folk man saknar. vissa mer än andra.
Var ju inte meningen att allt skulle sluta så som det har gjort, det var det sista jag ville. men jag kan inte ta tillbaka allt. Kan inte heller säga att jag ångrar allt som hände, men däremot så ångrar jag sätte det kom fram på. Men tiden läker alla sår som man brukar säga.. får hoppas det stämmer bara!



Wyclef jean feat. Eve - your love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0