school rocks


sitter i skolan & har religion, kanske inte de roligaste som finns men de duger.
skriver ett fördjupningsarbete om Jehovas vittnen.. dom är bra sjuka dom.

måste dra igång med PA snart också, hur nu de ska gå. Får väl hoppas på de bästa. :)
känns som om snart kommer alla prov och läxer komma, & alltid lyckas lärarna få allt samtidigt så de ska bli så jobbigt som möjligt för oss.
& denna dag är en plåga, både marknadsföring & rättskunskap på samma dag :/
ekonomi är inte min favorit direkt, så därför fattar jag inte varför jag valde de. Men har jag lyckats stå ut i 2 år ska jag väl kunna klara ett till :)

ikväll ska jag & malin festa, & sen gå ut tror jag. Får se hur de blir :)
& imorgon ska jag & mor åka till örebro, IKEA oså.
annars ska jag väl inte göra så mycket, mysa med älsklingen oså :)

PUSS&HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0