weekend


äntligen helg, kan vara skönt med det också ibland. Fast i denna stad finns de ju inte alltför mycket att göra under helgerna, men man får göra det bästa av de!

direkt efter skolan igår gick jag hem, åt, duschade och gjorde mig iordning för kvällen. Sen kom älsklingen hit sen åkte jag till malin och han åkte hem.
Hemma hos malin sminkade vi oss och lite så, sen började vi dricka. eftersom alla andra var så törra i helgen så blev det bara jag och malin som festade :)
sen åkte vi hem till lund, satt där, sen skulle vi dra till mastis men där var det typ 60+ så vi gick inte ens in. då tänkte vi att vi skulle prova på billen och se om det var rockigare där, vilket det inte var så vi tröttnade och gick och köpte mat istället :)
så gick vi tillbaka till lund sen gick jag och älsklingen hem och sov :) MYS!

imorse åkte jag, älsklingen, mamma & marcus till örebro för att gå på IKEA och marieberg :) Så det blev en heldag där. inga fel de!
& ikväll blir det en hemma myskväll med brormin :)

PUSSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0