1 april



Har ganska nyss kommit hem från en lång härlig söndagspromenad,
och nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem från träningen!

idag har det varit en lugndag. legat i sängen och myst med älsklingen, sen packade vi våra
väskor och flyttade hem hit igen :)
ikväll kan jag tippa på att det även då kommer bli väldigt lugnt. iallafall för min del!

annars har helgen varit lugn och skön.
Fredagen spenderades med Malin, Kim och Let´s dance. dumt att brottarn vann,
ville ju att tobbe skulle vinna! ;(
Sen på lördagen blev det kd med älsklingen,
sen på kvällen var jag hemma och tog de lugnt med pappi och var lite chaffis åt mina två små pojkar,
micke & marcus ;)




always and forever darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0