life


För en stund blir allting svart & man vet inte vart man ska vända sig..
men någonstans där ser man ljuset ändå, och man vet att allt kommer ordna sig.

Mitt liv är det bästa som finns! Men som alltid, ä'ven solen har sina fläckar.
Jag är omringad av de mest otroligt snälla människorna på denna jord! Har en pojkvän som är helt enastående & som jag älskar mer än livet själv. Skulle göra vad som helst för att det alltid ska vara du och jag. always and forever baby ♥

Sen har vi såklart alla mina goa brudar (ni vet vilka ni är.) som betyder nått fruktansvärt mycket! Känns så skönt att veta att vad det än är, när det än är, så kan man alltid prata med någon av dem. De ställer ALLTID upp. älskar er tjejer!
Sen får jag ju inte glömma min kära mor&far, och broder. Som också alltid finns där för en när det är något man vill prata om eller ha hjälp med. love you!

Detta är alltså mitt liv, min luft, min värld! Skulle aldrig klara mig utan dessa personer, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0