me and my love


åh, vi har de absoult bäst! Finns inget bättre än att få pussa på min snutt precis när jag vill!
Vi kände oss väldigt pigga nyss så vi drog igång & städade rummet, resultatet = SNYGGT! ;)

Idag har det varit en regnig och mörk dag, usch! Tacka vet jag körkort & bil :)
Skjutsade älskling, markus & marcus till jobba imorse & hämtade dem senare också.
såå snäll är jag!

Det blev inte direkt någon seriös skoldag.. ekonomin är inte mycket att ha,
+ att kjelle är den slöaste läraren som finns!
Men det är alltid trevligt att bara sitta & prata massa med mina tjejor :)

Annars idag har jag passat på att storstäda mitt rum, så nu är det rent & fint.
Känns mycket mycket skönt må jag säga!

Nej, nu orkar jag inte bara sitta på snutten, nu vill jag ha massa PUSSAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0