födelsedag

Idag fyller jag (äntligen) år. 19 är ingen ålder enligt mig, men ett år närmare 20 iallafall.
Dagen änsålänge har varit helt underbar. Imorse kom de in och sjöng och jag fick presenter. Massa glas, tallrikar mm av mamma och pappa, trisslotter (som jag vann 25 kronor på) och tatuering av marcus :) mm-mm-mm!

Igår runt 6 hämtade jag upp älsklingen för att sen åka iväg och äta någonstans. Efter många om och men så slutade det med att vi hamnade på krongården. Riktigt gott var det och vi försvann därifrån mätta och belåtna. Åkte hem till micke en sväng och spelade yatzy med carina och jeppe.
Vi åkte sen hem hit då jag fick mina presenter. En parfym (amor amor) och ett armband av älsklingen och vinglas och foundation av carina, örjan, jeppe och markus :)

Nu ska jag passa på att städa medan älsklingen tar sig sin lilla tuppur! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Maddis

grattis i efterskott gumman ! verkar som dagen har varit toppen, och det ar du verkligen vard ! har arr allt super, men jag skickar ett mail nan dag. ta hand om dig ! puss

2007-08-13 @ 03:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0