idioter


Att folk i den här stan aldrig kna låta bli att förstöra för andra.  Imorse när älsklingen och jag kom ut till bilen var låset uppbrutet och stereon borta. De hade varit inbrott i hans bil och en som stog bredvid under natten. Så jävla sjukt att man inte ens kan ha sin bil parkerad bland massa hus. åh, trött jag blir!
Tycket så synd om snuttsen så. Han har nyss lagat bilen och nu det här. usch! Varför ska alla snälla, underbara människor drabbas?

Ikväll ska vi iaf ha mysis. Ska bjuda älsklingen på den mat han vill ha, preeeecis vad han vill ska han få, för det är han värd. Jobbar dock till 6 idag. 6 till 6 en fredag är väl inget att direkt hurra för men vad gör man inte.
Imorgon blir de kd, ska se om jag kanske kan hitta mig en ny mp3 och lite kläder. Vill kika in på IKEA en sväng och se hur de ser ut :)

Nej, nu blir de snart lunch. BYE!


ÄLSKAR MIN BABE MEST AV ALLT. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0