love shine a light

Nu var det ett tag sen igen, men datorn ligger inte direkt högst på listan!

Veckan har gått ganska fort även om vissa dagar går segare än andra.. men det knallar på där uppe på anovo, får väl se hu länge man blir kvar där.
Annars har veckan varit lugn. i måndags var jag och älsk hos malin så hon klippte mig och micke och gjorde även slingor på honom. Skitbra blev de! så två nöjda kundet försvann senare därifrån. 

Ikväll har jag varit hemma hos broder. Köpte god mat, cola och satt och pratade en massa och lyssnade på musik. Härlig fredag de :) men nu saknar jag min älskling, börjar bli lite ensamt här..
Imorgon har jag och älsk våran 1 årsdag, men hur den ska firas är ännu inte helt planerad.  men vad vi än gör så kommer det bli en helbra dag, kan inte bli annat.

Haaaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0