mmm

Idag har jag varit duktig och hunnit med en massa. Efter jobbet vid 3 kom pappa och hämtade mig så åkte vi ner till banken och fixade med massa, sen gick jag iväg och köpte två filippa K muggar, fick av tjejerna i lördags så tänkte utöka min lilla samling :)
Efter det blev det maxi och vindruvor, mmm. Så nu sitter jag här i älsklingens mjukis och bara väntar på att han ska ringa.


Helgen har varit super, som alltid när man får vara med de man älskar. Fredagen blev lugn hemma med älsklingen, skulle jobba på lördagen så kände inte för ngn utgång, plus att jag börjar bli sjuk. På lördagen blev det jobb från 7-12, åkt hem och pussade på älsklingen sen vidare till malin för att fixa införkvällen. Vid 6 tiden kom alla söta tjejer. Åt, öppnade presenter sen korkades de upp. Andra korkade upp lite mer än andra. hehe!
Fick jäättefina presenter, tack mina pinglor :)
Senare på kvälen drog vi oss ner mot öltältet där det var hur kul som helst! Sen gick jag, micke och mimmi till statoil sen hem för att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0