mot veckans slut

Nu början veckan börja leda mot sitt slut.. de går ju så fruktansvärt fort nuförtiden.
Den här veckan har sett ut som de flesta andra. Jobbat jobbat och åter jobbat. 8 timmars övertid, men sen blev det visst att vi skulle göra "några varje dag", konstigt!

Imorgon jobbar jag sen så det blir en lugn kväll, 6 till 6 tar lite på krafterna. Så jag & älsklis ska ha mys imorgon :)
& på lördag blir de kd för mig, älsklingen och marcus. Kolla in IKEA och strosa runt i affärer.

Idag slutade jag halv 3, så skönt! Åkte ner på stan och köpte en blomma till mina kära päron bara för att de är världens bästa. sen hem för att invänta älsklingen.. men innan det blev det en promenad ner till frisörhuset för att hälsa på malla balla som jobbade :) Nu har jag och älsklingen nyss ätit supergoda baugetter och kollar på top model.

Nu blir de gosgos. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0