Spelkväll

Äntligen en solig, varm och skön dag har kommit till oss i lilla krillehöla. Dock åkte maddisen iväg idag och kommer inte hem förrens om massa massa månader :(

Dagen har bestått av jobb, en runda på stan, tennis, kubb och yatzy. Riktigt mysigt om jag får säga de själv. Man får ju passa på när solen ändå är framme.
Imorgon ska jag baka lite inför helgen då släkten kommer och jag fyller år. 19, värdelöst!

Helgen blev kanon. I fredags jobbade jag till 6 och gick sen direkt hem till älsklingen. Vi åkte till donkan och köpte mat. äckliga pommes, jo ja tackat. märktes att inte våran lilla wiklund jobbade den dagen! Senare på kvällen blev de minigolf med jeppe, örjan och micke.. och jag gick och vann över de 3 runemårdarna ;)

På lördagsförmiddagen åkte jag hem till malin för att slinga håret och bli klippt.. och som alltid när man kommer hem från mallaballa så är man riktigt nöjd med håret. Min lilla frisör, som förövrigt fyller år imorgon :) På kvällen blev det först förfest hos Berg, sen var det tänkt att jag skulle förflytta mig hemåt eftersom jag var sjuk men, det slutade med att jag följde med till statt ändå :) vilket jag inte ångrar!

Nu ska jag kolla på tv, sen duscha. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0