16 månader av kärlek

Tänk vad tiden går fort ändå, känns som de vore igår vi började träffas. Men nu, idag, har vi varit tillsammans i 16 underbara månader. Med dig min älskling är jag den lyckligaste i hela världen, tro mig!

Meen.. så sitter jag här, ensam och sjuk på våran dag medan älsklingen jobber. blä för att vara sjuk ändå. Men sen kommer han hem och då hoppas jag på lite mys innan han ska iväg och träna :) Kan inte sluta tänka på fredag heller, då kommer astrid. iiih! Plus att denna helg kommer bli så lugn den bara kan bli. Mysa massa med mina två sötingar, klä granen och bara må gött helt enkelt!

Igår åkte vi hem till huset runemård för att ta de lugnt och bara slappa. De spelades en massa wii sen fixade markus kvälsmat, korv med bröööö! Det är så skönt att komma bort ibland så man slipper tänka på massa såsom disk mm. Nu var det bara att äta och kladda ner tallriken lite extra och sen stoppa ner den i diskmaskinen. lyx! Men vi har de allt bra vi, älsklingen och jag :)

Nej, nu vill jag faktiskt att han ska komma hem!



image218


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0