1a advent

Nu börjar de närma sig julen, men ingen snö ligger på marken ute. dååligt! Idag kommer de bli en mysig advent, precis som det ska vara.

Imorse vaknade jag tidigt som vanligt, låg och vred och vände på mig för att försöka somna om. Men inte då, klev upp runt 7 och tod mig då en timmas promenix med stavarna. Nu har jag precis duschat och fixat lite i köket. Väntar på att julkalenderna ska börja.. men dock får jag se den själv för herrarna runemård är två tröttisar och ligger fortfarande och sover. Har börjat fixa lite med frukosten som de ska få sen.. tända massa ljus och framförallt advetsljuset :)
Sen ska vi ner på stan och kika lite sen kommer släkten och de blir kalas!


image269


Life is beautiful

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag är det första advent, har du köpt en adventstake?

2007-12-02 @ 09:01:16
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0