2 jobbdagars vecka

Denna vecka har jag endast jobbat igår och idag.. fast denna dag är inte slut förrens om 6 timmar. blä! Sen blir det hem och mys med min prins. Längtar som en tok!

Gårdagen blev perfelt. Först kalas hos älsklingen med hans släkt, sen vidare hem till vår lägenhet med våra familjer där vi bjöd på glögg och massa tilltugg :) Helt perfekt!

Om exakt en vecka åker vi tillbaka till degerfors för att hämta kattsen :) åååh, längtar efter lilla astrid. Vill ha henne hemma nuju, men de får jag inte.. inte riktigt än! Till vecka ska jag iväg och köpa lite kattmat, leksaker och annat skoj till henne. Min prinssesa!


Forever and ever, you´ll stay in my heart, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0