Dan före dan

Ja, imorgon fyller min lilla gris 20 år. Och de ska firas med kalas.. direkt efter jobbet åker vi hem till mickes mamma där de vankas kalas, senare på kvällen åker vi hem hit och fixar iordning med glögg och lite andra gottigheter för att sedan invänta mickes + min familj.
Fast den lillen ligger nerbäddad i sängen och är sjuk. Så nu ska jag cykla iväg och handla lite glass och annat gott till honom, och senare ska jag laga iordning en liten födelsedagsmiddag, en dag förtidig men ändå :)

Fick nyss glada nyheter från en liten wiklund som just tagit körkort. GRATTIS! :)

Nej, nu ska jag pysa iväg så jag hinner med allt innan älsklingen vaknar till liv där inne :) Tjaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0