I close my eyes

Dåligt med uppdatering nu på ett tag, så bäst jag tar tag i det nu medan jag har tid, ork och lust.

Julafton var heelt fantastiskt underbar. Började morgonen med mysfrukost med älsklingen, bytte julklappar, och än en gång började jag gråta över presenterna. Han skämmer allt bort mig den där sötingen. Ett par vita converse, som jag läänge velat ha, och en digitalkamera fick jag. tack tack tack, tusen tack!
Under dagen hann jag med att både vara hemma hos päronen och hos micke. Katterna var med, och det livade upp dagen ännu mera. Är så glad för allt jag fick. Det var allt från en mixer till mascara!

Juldagen spenderades först hemma hos mickes faster med julmat och massa skratt. Sen blev det att skynda sig hem för tjejerna skulle komma på förfest. Det var mycket lyckat, och riktigt kul att träffa alla igen. saaknar er så mycket! :) 
Sen blev de statt.. lite väl mycket folk och ganska så varmt, men de var riktigt kul ändå. Tack tjejer för en superkväll!

Annars i veckan har jag jobbat och vara i kd. Hittade inte så värst mycket, men en klänning och ett linne blev det iallafall. Igårkväll var de träff hos malin för att planera mera inför nyår. Kommer bli kanon de här tjejer!

Nu vaknade både astrid och älsklingen så jag ska mysa med de. Sooo loong! BYE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0