julafton

Nu är dagen här vi alla väntat på, julafton! Iår kommer det bli supermysigt, vilket det iofs är varje år, men iår sörrni ska jag även fira med famljen runemård :) Kommer blir ett riktigt farande fram och tillbaka, men det är det värt.

Igår hade jag och älsklingen de mys på dagen, sen kom petra över en sväng, sen gick vi och tog en fika. Så kul att träffas igen, var ju ett tag sen. Planer på att åka till gbg och hälsa på i januari, då du gumman kommer vi ha de supebäst! På kvällen blev det mys hos mamma pappa där vi klädde granen och åt god mat. Blev även bingolotta, som varje år, men dock ingen vinst. Men vad gör det när man redan har allt man kan önska sig?

Nu ligger älsklingen och sover, blev ingen julkalenerna för den tröttisen då han fick reda på att den började vart över sju. Men sen blir de mys med god frukost oc klapputdelning, och sen bär det av hem till varsin familj. Älskar jul, de bästa som finns. Alla är så glada och allt blir alltid så bra!
 
hah, nu måste jag leka lite med mitt busfrö som inte kan vara still en enda sekund. love it!
GOD JUL ALLA, hoppas ni får en lika underbar julafton som jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0