Ledig

Idag är jag ledig från jobbet, mycket skönt om jag får säga e själv.. men inte kan jag sova för de inte, oonej! Vaknade halv 5 och kunde inte somna om, typiskt. Men plutten ligger där inne och sover. Han tog sig också ledigt idag så vi kan åka till karlstad för att handla julklappar och annat smått och gott :)

I lördags blev det mysis med wiklund och emma, åkte till maxi och köpte gottgott sen till jacobs. Blev mycket prat och tvtittande. Tack tjejer :) Och igår ringde brormin och magnus som var bakfulla och ville till donkan, så jag väckte även älsklingen och skjutsade sen upp de så de fick sig lite mat.. På kvällen var vi hemma hos jeppe och carina. Fick jättegod mat och härligt sällskap.

Tack älskling för att du alltid finns där för mig, de betyder så otroligt mycket. Snart får vi våran bebis också. En hel liten mysig familj kommer vi bli :) Längtar så himla mycket, hoppas tiden bara rusar förbi så de snart är dags. Våran lilla astrid :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Bebis?

2007-12-13 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0