Lördag, igen!

Idaolfinalen igår var spännande, men att Marie vann tyckte jag faktiskt inte var helt rätt. Inte de att hon inte är bra, för det är hon men Amanda är en mycket större artist och dessto roligare att kolla på. Men kan inte påstå att jag varit så insatt i idol iår, så det spelade inte så stor roll.

Igår på lunchen bjöd marcus mig och micke på donkan, som tack för att han får åka så mycket med oss. Och de tackade man ju inte nej till direkt. Vi halv 4 gick bilen hemåt och klockan fyra hade jag tid hos optikern som inte tog mer än 10 minuter. Blev en sväng förbi inne hos sanna och lindé där även sara fanns på plats. Efter det en sväng förbi hemma där älsklingen hade däckat i soffan så jag passade på att ta mig en liten promenad regnet.
Var även förbi hemma hos far en sväng på fika och, synd att mamma jobbade så hon inte var hemma.

Nu ska vi snart dra iväg till degerfors och fixa lite. Hoppas hoppas hoppas!


Heeejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0