Lovely

Dagen har rullat på i fullfart. Vaknade runt halv 6 och bara låg och väntade på att klockan skulle bli mera, men tiden gick bara saktare och saktare så jag beslöt mig för att gå upp och ta mig en redig morgonpromenix. Påvvägen hem tog jag vägen förbi maxi för att handla nybakat bröd till frukost. Gick sen hem och fixde en massa, sen runt 9 tiden fick jag liv i älsklingen. Läg och myste sen fick han frukost på säng, den bortskämda ungen ;) Sen skulle han iväg på badminton och jag satte igång och städa.

Vid 12 mötte jag upp wiklund på stan, vi tog oss en runda och avslutade med en fika. trevligt att träffa min lilla babe! Sen blev det hem och städa. Puuh, har städat hela lägenheten idag. Dammat, dammsugit, skurat och pyntat. duktigt! Sen blev jag upphämtad av mor och far, åkte hem på en mysfika. love them! Sen hem igen för att städa de sista innan älsklingen kom hem. Och han blev superglad när han kom hem, vilket var hela grejen med allt :)

Nu kom vi ganska nyss hem från mickes mamma. Åkte dit en sväng, spelade kort och myste. Med mig hem fick jag ytterligare en liten runemård. Så nu har jag två runemårdare liggandes i sängen och tar sig en tupplur innan troja. Så de fick bli jag som fixade med myste. Så söta är de när de ligger där inne :)

Imorgon ska vi ner på stan och kolla läget, sen blir de kalas här och senare hem till mickes mamma och äta. MMMMH!


88888-195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0