Sjukis

Idag blev jag illa tvungen att gå hem från jobbet då min kropp sa ifrån. Halsont, feber och allmänt hängig är inge höjdare om jag själv får säga!

Tänkte jag skulle lagt mig direkt när jag kom hem, men sen såg jag all disk där i köket och kunde inte sluta tänka på den.. så det slutatde med att jag diskade och medan jag ändå höll på så fixade jag matlådor till imorgon. duktigt duktigt! Men efter det fick det faktiskt bli att krypa ner i sängen och kolla på tv ett tag.

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så jag kan få lite kärleksfulla pussar och kramar. hihi! Längtar till fredag också, då kommer lilla sötisen astrid hem :)

image274

Jag vill ha tillbaka mitt länga hår, geeeee mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0