times like this

åh vad jag älskar vintern och julen. Var ute på en promenad förut, det slutade med att jag gick runt ungefär hela stan och kollade på alla hus med jättefin pyntning och belysning. Nu är det bara snön som fattas, men den kommer, det är jag säker på.

Igår blev de jobb, sen hem för att tvätta. Och de gick som vanligt kanon när vi gör de tillsammans, min älskling och jag. Efter mickes träning kom hans mormor och morfar hit för att se hur vi har det i nya lägenheten. Och med sig hade de present, ett par jääättefina påslakan som nu ska tvättas sen klara att användas nu till jul. Lovely!

Om en vecka imorgon fyller älsklingen 20 år. Presenten/presenterna är fixade, men lite kvar. På månadag är jag ledig så då bär det av mot karlstad för att inhandla present och julklappar. Hoppas min älskling också kan följa med, blir så mycket trevligare och mysigare då.

Tillbaka till bonde söker fru. Hejrå!

88888-270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0