28/1-4/2, lovely


Igår eftermiddag kom vi hem från Idre, jag & familjen runemård. har nog aldrig haft en roligare vecka än denna. eller nog, jag har inte haft roligare.
att få vara med min älskling i en hel veckan var helt underbart & vi har haft de så mysigt och roligt tillsammans.
åkt skidor nästan varje dag, myst vid tvn, spelat Fia & retro och bara myst myst myst! mmm, me like!

Kom upp till Idre i söndags. Tog det bara lugn efter den långa bilturen upp, sen på måndagen bar det iväg ut i backarna.
Hade jättenära till backarna från stugan så det var perfa!
& min snygging åker bräda & de är såå snyggt. mm ;) man blev riktigt sliten av en heldag i backarna så på kvällen var man redigt trött & somnade tidigt.

Känns så tomt utan min älskling nu. man blev lite bortskämd med att ha honom för sig själv en hel vecka. :) Men får träffan sen igen, som tur är! då ska vi mysa en massa.
Sen ska jag träffa tjejerna i veckan får jag hoppas. inte träffat de på ett tag nu.

åh, just nu är mitt liv helt underbart. eller det  har det varit de senaste 5 månaderna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0